If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
При моноинжекциите и карбураторните двигатели качеството на горивната смес (дисперсията на бензиновите капки във въздуха) силно зависи от температурата на въздуха. Колкото по-студен въздух, толкова по-едри капки, т.е - по некачествена смес.
Та поради тази причина в студено време тези двигатели работят по-добре с топъл въздух.
докато го напиша и колегата ecotronic го написа ...
моното май няма никакво подобие на смукач, нито термо пластини и т. н., има някаква клапа на филтъра от където смуче топъл въздух, която се управлява от някакъв вакуум
---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:52 ----------
Сигурно горивото се изпарява по зле в студен въздух.
И за това малоумните Вагаджии са боднали един хАлуминиен таралеж с термодатчик и нагревател баш под моно-то на халудита, голфове, пасати, както и на всичката си карбураторна гад бензинояди. Баш си е вътре в всмукатерля непосредствено преди рънерите на главата. Щот га е студено баш баш не може да си направи сместа фина. А става на... капки от душ.
При К-джетрониците (механичния инжекцион) си е с реостатче. Кат е по-дудено навън обръща да дърпа въздух от около изпускателните - по-топла смес. При над 25 градуси - не се пуска тая пущина.
ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp
Comment